Molitva Blaženoj Djevici Mariji

Domina Petrić

 

I.

Prelijepa si Marijo Kraljice,

Kraljice svemira, pjesmom Te hvalim,

Tebi se rado svako jutro molim,

Tebe slavim, Vjerna Zagovornice.

 

Mir mi daruješ, Najljepša Ružice

što svemirom vladaš sa Sinom milim.

Sve svoje tajne s Tobom dijelim,

Premila Majko, Prečista Djevice.

 

Sakrij me Marijo, u srce svoje,

pred Tobom bježe svi anđeli pali,

pobjedile su ih zasluge Tvoje.

 

Tornju Davidov, Ljiljane Bijeli,

Tebi se divi malo srce moje,

Rajski Te zbor časti, slavi i hvali!

 

II.

Rajski Te zbor časti, slavi i hvali,

Presveta Marijo, Blažena Djevo,

osmijehom razvedri nebo sivo,

obraduj puk kršćanski što Te moli!

 

Majko, Tebe svaki grijeh moj boli,

grijeh što ga stvara pogrešno drvo-

zmija što stoji od Krista lijevo,

vođa je anđela što su propali.

 

Predajem Ti Majko, sve svoje tuge

što mi ih uzrokuje stvor nemili-

Đavao što zadaje ružne brige.

 

Tebi se Majko klanjaju anđeli,

Sin Tvoj dao Ti je milosti mnoge-

Emanuel, s nama Bog premili!

 

III.

Emanuel, s nama Bog premili

s prijestolja svog nebeskog vlada,

milostivo na puk kršćanski gleda,

oprašta nam što smo ga razapeli.

 

Djevicu Mariju, Ljiljan Bijeli

jako žalosti grešnička bijeda,

a milostivo na svakog pogleda,

ljubavlju ljudske rane zacijeli.

 

Zacijeli mi rane, Majko draga!

Predajem Ti sebe, Rajska Ružice.

Zbog Tebe, Majko, prolazi me tuga.

 

Ti vladaš nebom, Preblaga Kraljice.

Emanuel, Otkupitelj, Sin Boga,

Sin je Tvoj, Blažena Rajska Djevice.

 

IV.

Sin je Tvoj, Blažena Rajska Djevice,

otkupio svijet smrću na križu,

nevin, podnio je kaznu najstrožu

i spasio stado Tvoje, Majčice!

 

Sin Tvoj voljeni, Premila Kraljice,

u more modro bacio je mrežu,

prihvatio je zadaću najtežu.

Obradovao Te, Rajska Ružice.

 

Isus Krist je Dupin dobri i vrli,

u moru života nalazi svece,

s Njim je Duh Sveti-Golub Bijeli.

 

Moli se, Duha Svetog Zaručnice,

za svoju djecu, jer Tebe Bog voli.

Veličaš Boga, Nebeska Majčice!

 

V.

Veličaš Boga, Nebeska Majčice!

Utjehu i mir daješ neznatnima,

hranu i piće daruješ gladnima,

dobra i mudra Nebeska Kraljice!

 

Božje milosti, Draga Posrednice,

zdravlje i utočište bolesnima,

utjeho i nado potlačenima,

kršćanskih srdaca Mila Carice!

 

Mila Carice, prozor mi otvori,

moje Te malo srce pjesmom hvali,

slušam u molitvi što Bog govori.

 

Prozor otvori kad me srce boli,

pomozi mi tada rasti u vjeri,

Evanđeoski Cvijete Bijeli!

 

VI.

Evanđeoski Cvijete Bijeli,

Obećana Djevice, dar si neba,

moje duše najslađa si potreba,

Tebi posvećujem svoj rad cijeli!

 

Grijesi ljudski srce su proboli

Kraljici Neba. Kajati se treba

svaka ljudska duša, od tamnog ruba

odmaći se, pomažu joj Anđeli.

 

Anđeli čuvari za svaku dušu

Boga mole. Duša moja sad hvali

Boga i plače sretna suza kišu.

 

Majko naša, Ljiljane Prebijeli,

za Tebe zvijezde nebeske plešu,

Ti si nada, Tebe slave anđeli!

 

VII.

Ti si nada, Tebe slave Anđeli!

Tebi u čast crkvena zvona zvone,

sjaj božanski s Tvoje rajske krune,

obasjava čitav puk što Te hvali.

 

Tornju Bjelokosni i Prebijeli

što vjerno čuvaš i štitiš kršćane,

moli Boga da obrati pogane,

i oprostî im, Ljiljane Bijeli.

 

Tko se kajati želi, Kućo Zlatna,

Tebi se moli, Premila Kraljice.

Raskajanom grešniku Ti si bitna.

 

Kroz prozor rajski slušaš molitvice,

kraj Tebe je baš svaka duša sretna.

Anđeli se dive Tebi, Ružice!

 

VIII.

Anđeli se dive Tebi, Ružice!

Pjesmama Te hvali zbor anđeoski,

Tebi se klanja čitav puk nebeski,

Ti Bogu omili, Rajska Kraljice!

 

Anđeoske vojske Zapovjednice,

molim Te, štiti čitav puk kršćanski

i blagoslovi naš život zemaljski.

Udivljujemo Ti se, Cesarice!

 

Prikaži molitve naše Isusu.

Zagovaraj nas Majko Božjeg Sina,

pozovi svu djecu na Svetu Misu!

 

Marijo, neka si blagoslovljena!

Paklena zla od Tebe jača nisu.

Majko mila, nado naša jedina!

 

IX.

Majko mila, nado naša jedina,

posreduj za mene milosti mnoge!

Nek Bog odagna od mene sve tuge.

Ne udi mi misao pogibeljna.

 

Spasi me Divna Majko Božjeg Sina,

od odluke grešne, tuge i brige,

ojačaj me za sve vjerske podvige,

Djevo Časna, Zagovornice vjerna.

 

Oprosti mi Majko jer često padam.

Kucam na Tvoj prozor, Majko Presveta.

Danas sve veze s tamom prekidam.

 

U Kristu pronašla sam svoga Brata.

Cijeli život prema Tebi hodam,

Arkanđela Kraljice, Rajska Vrata.

 

X.

Arkanđela Kraljice, Rajska Vrata,

Prečisto Srce Tvoje nek nas štiti.

Nek nas štiti Tvoja ljubav što plamti,

od kuge i smrti, gladi i rata!

 

Operi mi dušu, Kriste, od blata

da mogu od grijeha čista biti

i Tvoju Majku svojom majkom zvati,

i Boga moliti-Izvor Života.

 

Kućo Zlatna, pjevaju Ti Anđeli:

˝Rodila si u štali Božjeg Sina!˝

Tebe štuju i vole Arkanđeli.

 

Nebom se ori rajska pjesma silna

što potjera anđele što su pali.

Rajska Vrata otvori, Majko Vjerna!

 

XI.

Rajska Vrata otvori, Majko Vjerna!

U Raj pozovi svu svoju dječicu

da mole i slave svoju Majčicu,

i veličaju vječno Tvoga Sina!

 

Evu je davno zaveo Sotona,

u tugu i plač zavio joj djecu.

Presveta Majko satri Oholicu,

ljubavlju porazi vrata paklena.

 

Kraljice mira, donesi mir svima

da više ne bude gladi i rata.

Zovi sunce gdje oluja se sprema.

 

Dala si ljudima Presvetog Brata-

od Krista boljeg na svijetu nema.

Isus, Sin Tvoj je pobjednik svijeta!

 

XII.

Isus, Sin Tvoj je pobjednik svijeta!

Svatko tko slijedi Isusa Krista,

od svjetskih želja duša mu je čista-

blagoslovljene Božje hrane sita.

 

Pobjednice Zloga, Majko Presveta,

Kraljice Neba, Djevice Prečista,

nauči sve nas slijediti Krista

da nas ne zavede Zmija Prokleta.

 

Otvori nam, Marijo, Srce Svoje

i pokaži nam Svog Presvetog Sina

čije Prečisto Srce za nas bije.

 

Milost nam je velika darovana-

Sveta Misa što ljudska srca grije.

Ja čeznem za kapljicom Svetog Vina.

 

XIII.

Ja žeznem za kapljicom Svetog Vina.

Presveta Krv Kristova otkupljuje

grešnika kojemu se Bog smiluje.

Bog nam je darovao Svoga Sina.

 

Na Marijinom srcu gorka rana,

namisli svih srdaca razotkrije,

a sve molitelje od zla sakrije.

Moli za nas, Sveta Gospo Ranjena!

 

Ranjena Gospo, Svih Svetih Kraljice,

kucam na Božjeg milosrđa vrata,

posreduj za mene, Rajska Ružice!

 

Slavim Isusa Krista, Svoga Brata

i čeznem za licem Tvojim Majčice-

Anđeoskim Svjetlom mojeg života.

 

XIV.

Anđeoskim Svjetlom mojeg života,

ja nazivam Tebe, Radosna Majko

i Sina Tvoga kojeg volim jako.

Volim Te Majko, budi mi zaštita!

 

Kršćani nisu od ovog svijeta

i zato za Nebom žudimo žarko

i breme Kristovo nosimo lako.

Na Nebu nas čeka Raja ljepota.

 

Rajska ljepota krasi Tebe Djevo,

Djevo ponizna, Nebeska Ružice,

razvedri Svojim Licem nebo sivo.

 

Probudi duše Prejasna Zornice

jer u snu napastuje Ružni Đavo.

Prelijepa si Marijo Kraljice!

 

XV.

Prelijepa si Marijo Kraljice!

Rajski Te zbor časti, slavi i hvali!

Emanuel, s nama Bog premili

Sin je Tvoj, Blažena Rajska Djevice.

 

Veličaš Boga, Nebeska Majčice!

Evanđeoski Cvijete Bijeli,

Ti si nada, Tebe slave Anđeli.

Anđeli se dive Tebi, Ružice!

 

Majko mila, nado naša jedina,

Arkanđela Kraljice, Rajska Vrata-

Rajska vrata otvori, Majko Vjerna!

 

Isus, Sin Tvoj je pobjednik svijeta,

Ja čeznem za kapljicom Svetog Vina,

Anđeoskim Svjetlom mojeg života.

 

 

 

Domina Petrić

U Splitu, 2013. g.

Leave a comment